środa, 2 marca 2016

Jeansowy sweterek

Nie wiem jak u Was, ale w Lublinie właśnie spadł śnieg, więc pokazanie zimowego zdobienia nie powinno stanowić nietaktu ;). Już myślałam, że przez te wszystkie słoneczne dni będę musiała zaczekać z tym mani do przyszłego roku, ale pogoda zrobiła mi niespodziankę, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć. 
Błękitny lakier stanowiący bazę pod stemple to Golden Rose, Rich Color # 68, na którym odbiłam sweterkowe wzorki z płytki Born Pretty Store, BP-L018 przy pomocy lakieru Golden Rose, Rich Color # 127. Całość pokryłam matowym top coatem, również z Golden Rose.

Jeżeli macie ochotę zrobić zakupy w sklepie Born Pretty Store to mam dla Was kod rabatowy uprawniający do -10%: NJG10. Pamiętajcie też, że wysyłka do Polski jest darmowa.

Żałuję, że nie miałam więcej czasu w ostatnim czasie (sesja, pisanie pracy magisterskiej) i nie nacieszyłam się wystarczająco zimowymi zdobieniami ;). Może, jeśli śnieg za szybko nie stopnieje, pokombinuję jeszcze ze sweterkami na paznokciach? Przyznam, że są to moje ulubione zdobienia w ciągu całego roku.

Jak jest u Was? Widać na Waszych paznokciach już wiosnę czy (podobnie jak ja) już tęsknicie za zimą? :) 

80 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Łukasz, cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. A u mnie wczoraj biało a dziś piękne czyste niebo, słońce i cieplutko, więc dziwnie ogląda mi się takie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciężko się wstrzelić z tą pogodą :D

      Usuń
  3. Bardzo przyjemne mani :) I zdecydowanie na czasie bo za oknem biało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też rano było śnieżnie, a teraz już po śniegu nie ma śladu. Ja praktycznie przechodziłam zimę bez wzorków na paznokciach ;) A te Twoje takie ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nosiłam (za) mało takich zdobień. Żałuję, że nie miałam czasu ich robić, bo uwielbiam zimowe wzorki :>

      Usuń
  5. Śliczne zdobienie ;) U mnie rano padał ale ślad po nim zaginął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dzisiaj miałam podobną pogodę!

      Usuń
  6. też lubię zimowe zdobienia ;) zwłaszcza sweterki, są takie urocze ;) u mnie też spadł śnieg i od trzech dni pada rano i w nocy a po południu już nic nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku i pomyśleć że na moich pazurkach nie miałam jeszcze sweterkowego zdobienia :( muszę to zmienić ;) Twój jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pazurki. U mnie jak na razie kolorowo ale nie inspirowałam się wiosną. Maluję paznokcie zawsze na taki kolor na jaki akurat mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie jest śliczne :) A u mnie trochę zimy, trochę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Uwielbiam zimowe zdobienia, mają niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne!
    u mnie już wiosenne ombre na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło, a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

    Brawo Ty !!

    OdpowiedzUsuń
  13. terimakasih gan atas informasinya sangat bagus sekali

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście bardzo fajny kolorek. sama jestem jednak miłośniczką beży i pudrowych róży - mam swoje ulubione odcienie w lakierach MakeAr i tak naprawdę stosuję je tylko i wyłącznie zamiennie. wszelkie szalone kolory odpadają ze względu na pracę

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne, ale ja juz raczej wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne paznokcie! Oczarowały mnie, będą w sam raz na następną zimę :D Czekam na jakieś wiosenne stylizacje :) I obserwuję by mieć na bieżąco, gdy je dodasz:) Pozdrawiam. Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest, też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny wzorek! uwielbiam ciekawe połączenia kolorów i wzorków! sama mam taki niebieski kolor z lakierów hybrydowych makear ale nie mam jeszcze tej blaszki - muszę w nią wkońcu zainwestować! przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda rewelacyjnie! Jezu już mam z głowie jak by wyglądał u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie :)czy słyszałaś o takim gadżecie jak filtr prysznicowy z systemem kdf? warto poznac go blizej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uzdatnia wodę tak, że nie trzezba nawilżać skóry kremami

      Usuń
  22. ask for tips so I could be as beautiful nail you? thank you
    ==============================================
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna propozycja, sama bym tak chciała. Ale ostatnio czynie postępy. A używasz jakiegoś serum na paznokcie? Twoje paznokcie wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterkowe wzory są ekstra, szczególnie na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają świetnie:) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  26. Zimowe sweterki to idealna stylizacja, szczególnie podczas lutowych zimnych wieczorów. W naszym studio robimy podobne.

    Pozdrawiam,

    Julita - www.studiowomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie mój styl, ale muszę przyznać, że wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też tęsknię za zimą. Paznokci tymczasowo nie maluję, ale na wzornikach zaczynam wprowadzać wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wzór, jak masz cierpliwość codziennie tworzyć coś nowego na paznokciach to jesteś mistrzynią zdobienia paznokci, zazdroszczę talentu, nawet jak ktoś posiada wzorki, lakiery i cały sprzęt to bez talentu to nigdy tak ładnie nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne pazurki! Zapraszam także na mojego bloga http://paznokciowo-urodowo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. its gonna be on fire when you already know it -> Obat Salep Kadas Kurap Kutu Air Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie i tak delikatnie, zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  33. this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

    thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

    i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

    OdpowiedzUsuń
  34. nice article, how can you find out? you are great! read also: Obat ejakulasi dini

    OdpowiedzUsuń
  35. Tolle Infos! Ich bin kürzlich auf Ihren Blog gestoßen und habe mitgelesen. Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen. Ich weiß nicht, was ich sagen soll, außer dass ich es getan habe

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    GEJALA PENYAKIT MIOM

    JELLY GAMAT GOLD-G BIO SEA CUCUMBER

    LEGALITAS JELLY GAMAT GOLD-G

    TESTIMONI JELLY GAMAT GOLD-G

    PENYEBAB MIOM YANG SERING TERJADI

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, nazywam się Martyna Siejka. Jeśli ktoś byłby zainteresowany prowadzę sklep z rzeczami do wykonywania paznokci żelowych, hybrydowych, zwykłych. Posiadam wiele rzeczy jak np. pilniki, frezarki, żele, cleaner, pilniki i inne różne akcesoria. Mam też rzeczy do makijażu jak i pielęgnacji twarzy i ciała. Mamy idealne zestawy dosłownie ze wszystkim co potrzebne razem z lampą cały zestaw tylko 200zł. Zapraszam do pisania do mnie na FB o więcej info. https://www.facebook.com/profile.php?id=100006588195746

    OdpowiedzUsuń
  37. imopoker adalah bandar poker terpercaya raih kemenangan bersama kami
    agen poker online terpercaya

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo interesujący manicure! Zapewne znajdzie się wiele chętnych dziewczyn do naśladowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...