czwartek, 4 grudnia 2014

Golden Rose, Rich Color #119 & Golden Rose, Rich Color #134

Ta notka miała się pojawić jakiś miesiąc temu, ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale ;)). 
Zapewne większość z Was myśli już o zimie i zimowych zdobieniach, ale ja dopóki nie zobaczę pierwszego prawdziwego śniegu to tego nie poczuję :D. Na razie jest szaro, buro i mgliście - późna jesień w pełni. 

Mam Wam dzisiaj do pokazania kolejne dwa lakiery, myślę, że w typowo jesiennych kolorach. Kolejne będą już zmierzały w kierunku zimy, obiecuję :). 


#119 w świetle dziennym/ z lampą:

 #134 z lampą: 
 

Golden Rose, Rich Color #119 to ciepły, mocno jesienny brąz, zawierający miedziano-bursztynowe drobinki, które pięknie połyskują w słońcu bądź sztucznym świetle. Jest to idealnie jesienny kolor, który pięknie komponował się z liśćmi (i moimi włosami ^^). Lakier kryje po dwóch cienkich warstwach, czas schnięcia w porządku. Pędzelek jest szeroki, typowy dla tej serii, bardzo go lubię. Konsystencja przyjemna. 

Golden Rose, Rich Color #134 to ciemny, praktycznie czarny fiolet. W buteleczce myślałam, że to ciemny brąz, ale podczas aplikacji, po pierwszej warstwie dało się zauważyć, że to jednak fiolet. Polecam tutaj zdjęcia wykonane przez hatsu, u mnie niestety wyszedł na dość typową i płytką czerń, bo za nic w świecie nie mogłam się dogadać z aparatem ;). Lakier kryje po dwóch cieniutkich warstwach. Bardzo przyjemnie się nakładał dzięki kremowej konsystencji. Czas schnięcia również na plus. 

Cena lakieru z tej serii to 6,90 za 10,5 ml.  

Jak Wam się podobają te lakiery? Może któryś z nich posiadacie? :)

30 komentarzy:

  1. Kiedyś marzył mi się taki jak nr 134, ale potem dostałam zwykły czarny i... jakoś tak przeszła mi ochota na ciemne barwy ;) Moim zdaniem takie kolory ładnie wyglądają tylko na takich podłużnych paznokciach jak Twoje - ja mam naturalnie małe, nie-podłużne płytki paznokci i na czymś takim czerń i w ogóle ciemne kolory wyglądają komicznie - jakby sobie małe dziecko paznokcie malowało ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ważne, że spróbowałaś i więcej Cię nie będzie ciągnęło do próbowania skoro nie jesteś zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ktoś ten fiolet zauważył XD albo przynajmniej udaje ;))

      Usuń
  3. Ten brąz jakoś wyjątkowo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te lakiery, ale trwałość mogłaby być lepsza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie raczej standardowa, nie zauważyłam, by odpryskiwały szybciej niż inne ;>

      Usuń
  5. jaki piękny ten jasny brąz! ten shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązik jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brąz piękny, taki przyprawiony trochę złotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złoto, miedź, bursztyn, nieważne :D ważne, że pięknie błyszczy ten shimmer ♥

      Usuń
  8. Bardzo, bardzo, bardzo lubię lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  9. NR119 wygląda super , bardzo lubię takie kolory .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce nie byłam do niego przekonana, ale na paznokciach skradł moje serce :)

      Usuń
  10. Fiolet u mnie wygląda jak czerń, więc ciężko mi cokolwiek oceniać :) Klasyczna czerń na paznokciach uwielbiam, więc pewnie i z tym lakierem bym się polubiła. Za to brąz nie dla mnie... próbuję się przekonać do tego koloru, ale widocznie przyjaźć nie jest nam pisana :) Na Twoich paznokciach za to brąz podoba mi się bardzo.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic na siłę, ja z niektórymi kolorami też nie czuję się dobrze :) sama myślałam, że się z nim nie polubię (mówię ciągle o tym brązie), ale efekt na paznokciach bardzo mi przypadł do gustu (jak wspominałam, ładnie komponował się z moimi włosami :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...