niedziela, 20 kwietnia 2014

Świąteczne życzenia i (nie)świąteczne paznokcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was na szybko z życzeniami i (nie)świątecznymi paznokciami :). Z wielkanocnym zajączkiem na pazurkach nieco się pośpieszyłam i biedak nie dotrwał, a w przedświątecznym zgiełku - pomiędzy pieczeniem ciast a sprzątaniem ciężko było namalować coś nowego. Postawiłam więc na cukierkowe paznokcie (jakby słodkości było w domu mało... ;)) i w tym celu użyłam piasku Paese #326 i GR, z serii Jolly Jewels #110


Moje Drogie Czytelniczki i Czytelnicy, Koleżanki Blogerki ;)

Życzę Wam wszystkim odpoczynku w gronie najbliższych i żebyście dobrze spędzili ten czas!
Naładujcie swoje akumulatory  i pamiętajcie: jedzenie w święta nie tuczy :D
Niech ta Wielkanoc będzie radosna i wyjątkowa!

Pozdrawiam ciepło i całuję,
ejndzel

17 komentarzy:

  1. bardzo ładne pazurki, idealne do świątecznych wypieków ;p
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :) +Również życzę wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babka smakowicie wygląda:)
    Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki. Piasek od Paese jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i rodzinnych ;)

    A piaskowy śliczny *.* muszę sobie taki sprawić :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ;) Wesołych Śwąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny delikatny mani :) no i wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten piasek ! Chyba się na niego skuszę przy okazji lakierowego boxa

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie pomalowane masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie ten piasek, jest taki delikatny i uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...