czwartek, 6 marca 2014

Ptasie paznokcie

Witam serdecznie, mam nadzieję, że ktoś jeszcze o mnie pamięta ;). A tak poważnie to cieszę się, że nie uciekłyście ode mnie, a nawet przeciwnie, liczba obserwatorów wzrosła zamiast zmaleć, co mnie strasznie cieszy. Krótkim słowem wstępu chciałam zakomunikować, że na tę chwilę udało mi się uporać z uczelnianymi obowiązkami (i rozwalonym laptopem ;P) więc... wracam do Was, stęskniona, ale i wypoczęta. Przyznam, że musiałam na jakiś czas stanąć z boku i spojrzeć na bloga z dystansem dzięki czemu mogę wrócić z dawną energią i zapałem :).

Dacie wiarę, że przez ten dłuuuugi czas praktycznie wcale nie malowałam paznokci? Było naprawdę źle ;P. Ale co najdziwniejsze, ich stan zamiast się poprawić to uległ pogorszeniu mimo regularnego stosowania odżywek. Wniosek z tego taki, że moje paznokcie po prostu wolą być pomalowane i teraz nie mam zamiaru dłużej odmawiać im tej przyjemności ;). 

Na rozgrzewkę - zdobienie z użyciem naklejek wodnych. Nigdy ich nie używałam, a słyszałam, że są łatwe w obsłudze, więc wybrałam piórkowy (a jakże.. ;)) wzór i przystąpiłam do malowania. Przed malowaniem paznokci odczuwałam coś w rodzaju tremy, tak jak teraz - przed opublikowaniem pierwszej od dawna notki, ale cśiii ;). W końcu obawiałam się, że wyszłam wprawy! No i faktycznie, nie obyło się bez gafy, bo byłam pewna, że naklejki wodne działają jak naklejane tatuaże w sposobie aplikacji (przejrzałam kilka tutków, ale bardzo pobieżnie i nie zwracałam uwagi na sposób naklejania) i po namoczeniu naklejki zamiast zdjąć wzór z papierka to ja całość przyłożyłam do paznokcia XD więc wzór... odbił się tak, że jego tył był na wierzchu XD na szczęście naklejka była dość mokra i udało mi się ją zdjąć z paznokcia i przekręcić na właściwą stronę, uff ;). Poniżej możecie zobaczyć efekty.


Naklejki pochodzą ze sklepu dobrarada.com.pl, który Wam serdecznie polecam - wybór artykułów mają przeogromny (TUTAJ wzór z notki). Pod piórkową naklejką znajduje się lakier z dawnej limitki crystalliced firmy essence. Na pozostałych paznokciach znajduje się błękitny marmurkowy lakier z firmy Lemax. 

Całość kojarzy mi się dość ptasio - piórko w oczywisty sposób, natomiast marmurkowy lakier kojarzy mi się z powierzchnią jajka :> zdarzają się czasem takie piegusy. 

Jak Wam się podoba? :). 

48 komentarzy:

  1. Idealnie dopasowane!
    Co do stanu paznokci to też tak mam. Przez kilka pierwszych dni bez lakieru jest super, ale później niestety zaczyna się wszystko psuć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one po prostu są stworzone do malowania! ;)

      Usuń
  2. Genialnie to wyszło z tym piórkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa piękne :) bardzo delikatne, ja nie maluję paznokci już bardzo długo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Świetnie wygląda to piórko.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, ze jesteś! :) w końcu to śledząc Twojego bloga postanowiłam założyć własnego i ubolewałam, że nagle zniknęłaś ;)
    co do paznokci - śliczne subtelne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ miło mi to słyszeć :)! i ja też się cieszę, że wróciłam :D

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że kiedy marmurki Lemax opanowały blogosferę nie przypadły mi do gustu. U Ciebie natomiast wygląda ładnie.:)

    Fajnie, że wróciłaś. Czekam na nową porcję wpisów.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem coś musi się przetrawić, bo jak jest tego dużo to wyłazi bokiem :D też się cieszę! dzięki :)

      Usuń
  7. Ojej, jakie piękne te naklejki. Ślicznie wygląda to piórko na szarej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, a naklejki niesamowicie urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to jak powrót w dobrym stylu, świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no w końcu wróciłaś :)
    ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekałam na wpis u Ciebie! A naklejki bardzo fajne! Mam nadzieję że mi też wyjdzie jak się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te tatuaże paznokciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny efekt...delikatny i piękny...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie, tak subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda.
    Rozejrzę się za tym lakierem z Lemaxa :) Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look ;) a kształt Twojej płytki zachwyca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. powrót w wielkim stylu :) cudowne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też za pierwszym razem nakleiłam naklejkę jak tatuaż :D Dobrze wiedzieć, że nie ja jedyna :D Na tego lemaxa się czaję, piórka też mam więc kiedyś odgapię! Mogęmogęmogę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D też się cieszę, że nie ja jedyna miałam podobną wpadkę :D
      możesz, oczywiście :)

      Usuń
  19. Naprawdzę dziwisz się, że liczba obserwatorów rośnie, skoro Twój blog jest istną kopalnią cudnych zdobień i inspiracji? <3
    Piszesz, że Twoim paznokciom służy malowanie - mam to samo! Wykombinowałam, że kilka warstw lakieru po prostu dobrze chroni paznokcie przed uszkodzeniami mechanicznymi.
    Zdobienie jest absolutnie piękne i takie nieoczywiste, delikatne. Lubię takie <3 A jeśli masz ochotę na efekt piegowatych jaj, to Models Own niedługo wypuszcza taką kolekcję - Speckled Eggs. Ja oszalałam, jak zobaczyłam swatche :D na Wielkanoc muszą być moje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za miłe słowa :)
      zgadzam się z tym chronieniem paznokcia przez lakier, dużo lepiej się trzymają gdy są pomalowane, a jak są pomalowane tylko odżywką to muszą być bardzo krótkie, bo ciągle coś im się dzieje :D

      kolekcję modelek widziałam i bardzo mi się podoba, ale staram się ograniczać zakupy lakierowe, więc chyba się powstrzymam :D ale chętnie zobaczę je u Ciebie, czego Ci życzę :>

      Usuń
  20. Cieszę się, że wróciłaś :D Co do naklejek wodnych to je kocham i są strasznie proste w użyciu ;) ja raz nie zdjęłam folii ochronnej i mi się naklejka do niej na amen przykleiła także też było nie wesoło.
    A co do samego zdobienia to wyszło pięknie ;) i lemaxowe marmurki też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo problemów po pierwszym użyciu stwierdzam, że będzie to chyba moja nowa ulubiona metoda zdobienia :D prosto, szybko, efektownie :D dziękuję! :)

      Usuń
  21. Bardzo mi się podoba ;) naklejki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie, przepadłam, kocham motyw pióra! I jeszcze mój ulubiony marmurek... Cudowny mani!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję pięknie za każdy komentarz :) tym bardziej miło jest wrócić :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt! Jak zwykle zresztą :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te piórka. Ja dzisiaj dostałam paczuszkę z zamówionymi naklejkami wodnymi, tylko pech chciał że wczoraj złamał mi się paznokieć na palcu wskazującym i musi minąć trochę czasu zanim pokażę je na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne pazurki! Takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny manicure - podoba mi się, delikatny i bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra paznokcie! Joanna88 z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi sie, zdobienie faktycznie ptasie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...