piątek, 12 lipca 2013

Informatyczne inspiracje

Dzisiaj postanowiłam zarzucić dwoma zdobieniami, ponieważ same w sobie nie są godne szczególnej uwagi, ale obydwa kojarzą mi się w podobny sposób ;). Nie jestem dziewczyną informatyka (:D) więc nie wiem skąd mi się to wzięło, ale ostatnio naszło mnie na takie graficzne stemple. 


Pierwsze zdobienie pochodzi jeszcze z czerwca. Niestety ciężko mi było uchwycić stemple, bo odbijający światło China Glaze - Adore trochę zlewał się z Eveline nr 625, który był w tle. Biały akcent stanowi SGGM nr 46. Wzorek pochodzi z płytki Cheeky CH14.

Nie do końca byłam zadowolona z efektu, chyba nie trafiłam z kolorami albo ze wzorkiem :P no nic, spróbuję go jeszcze kiedyś ugryźć ;).

Drugie zdobienie bardziej mi się podoba, z zamierzenia nie miało być tu nic informatycznego, wzorki przedstawiają pseudo krzyże, ale na paznokciach efekt jest delikatny i nienachalny. No i środkowe stemple nie są idealnie na środku, więc mam nadzieję, że nie przywodzą na myśl tego, co przedstawiają :D. 

Na paznokciach mam Mollon nr 1 Soft Cream, a do stempli użyłam lakierów GR z serii Rich Color nr 19 oraz nr 28. Wzorek pochodzi z płytki Gals GA30.

Znów czuję, że Was zaniedbuję, ale ostatnio bardzo mało czasu spędzam przed laptopem.. ale to raczej wyjdzie mi na zdrowie ;). 

Jak tam Wasze paznokcie w wakacje? Odpoczywają czy teraz właśnie pozwalacie sobie na więcej w ich zdobieniu? :)

35 komentarzy:

  1. drugie fajowskie :D
    Ja mam zawsze pomalowane paznokcie, ale ze wzorkami u mnie ciężko, bo ciapa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł.. super to wygląda.. maluje w wakacje jak zawsze, czyli jak zdążę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie chwilowo na paznokciach nic nie ma bo czasu brak aby to ogarnąć choć dziś piątek może coś się zmieni ;)

    Twoje wariacje są super a ta pierwsza bardziej z płytkami łazienkowymi mi się kojarzy lub z tapetą niż z informatyką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdobienie świetne! W wakacje daję moim paznokciom trochę wytchnienia - w ciągu roku malowałam je przynajmniej 3 razy w tygodniu, teraz ograniczam się do razu. Zawsze coś.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że na więcej! w koncu jest czas na zabawę z paznokciami :D

    a Twoje jak zwykle pomysłowe i fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha :) naprawdę wyglądają...informatycznie!
    mnie podoba się pierwsza wersja bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi własnie tez pierwsza wersja bardziej przypadła do gustu, dobry pomysł z tym białym akcentem:)

      Usuń
  8. sama ni wiem, która wersja bardziej mi się podoba...
    moje pazurki nigdy nie odpoczywają, ale stempli długo już nie widziały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobienia :D U mnie różnie, ale zazwyczaj spokojnie, bo po pracy nie mam sił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paznokcie :)
    Mam do Ciebie pytanie. Jakiś czas temu kupiłam sobie płytkę w Drogerii Natura. Niestety stempelki nie wychodzą żadne. Czy to wina mych złych umiejętności? czy płytka jest wadliwa?
    Znaczy wiem, że nie powiesz "na sto procent" co jest przyczyną braku stempelków, ale jako osoba doświadczona wiedzę w tym temacie na pewno posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z własnego doświadczenia: zdjęłaś bezbarwną folię ochronną przed użyciem? ;)

      Usuń
    2. zdjęłam :) troszkę później, ale zdjęłam i też nic :( wzorek w ogóle się nie odbija na stempelku :(

      Usuń
    3. Hej,
      przepraszam za takie opóźnienie w odpisaniu, ale byłam na wakacjach.

      Czytałaś mój post o stemplach? Tutaj możesz szukać odpowiedzi i być może ten post pomoże Ci w uzyskiwaniu lepszych efektów http://littlebird92.blogspot.com/2013/01/know-how-stemplowanie.html :) Co mi przychodzi tak na szybko do głowy to nieodpowiedni lakier lub złe odtłuszczenie płytki/stempla. Może być i tak, że to płytka jest wadliwa, ale wydaje mi się, że cokolwiek by się odbiło, chociaż jakiś fragment wzorka.

      Daj koniecznie znać czy udało Ci się uporać z problemem :)

      Pozdrawiam!
      ejndzel

      Usuń
  12. Gdybyś nie napisała, że to krzyże to bym na to nie wpadła:D Fajne, fajne, te drugie właśnie też mi się bardziej podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie mani bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy mi się podoba, ale drugi jest po prostu cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba są świetne :) gdybyś nie powiedziała o tych krzyżach nawet bym się nie zorientowała :) :D rzeczywiście są komputerowe :D haha

    OdpowiedzUsuń
  16. uprzejmie donoszę, że Pani pazurki obiegają świat :)

    http://kobietanaj.pl/8980,Delikatny_manicure_z_mgie%C5%82k%C4%85_-_zobacz_zniewalaj%C4%85cy_efekt_z_bliska

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba wzorki mają "coś" w sobie i na pewno są oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się to drugie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to drugie zdobienie dużo bardziej mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. obydwa wzorki są urocze:)

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam zdolności, nawet jeśli są to płytki:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne, oba bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne pazurki!
    zajrzyjcie tez do mnie, jestem poczatkujaca i bardzo jestem ciekawa opni :) https://www.facebook.com/pages/Nail-Art/444396105657667

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba zdobienia fajne, ale drugie fajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stemple :) Zdradzisz jakie??
    Dodaję do obserwowanych :)
    paznokciej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ;)))Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wszystkoostylizacjipaznokci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wyszły Ci genialnie, przykuwają wzrok!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...