sobota, 6 kwietnia 2013

Sensique, Strong&Trendy Nails nr 158

Notka nie będzie długa, bo muszę uciekać się pakować i wracać do smutnej, studenckiej rzeczywistości ;) przerwa świąteczna mi się trochę wydłużyła, ale koniec tego dobrego! Korzystając z tego, że jeszcze jestem w domu przechwyciłam na chwilę lakier, który moja mama kupiła sobie w Naturze i teraz zastanawiam się czy sobie nie kupić takiego samego ;)


z lampą:

Kolor tego lakieru to róż, delikatnie zgaszony (co widać zwłaszcza w świetle dziennym, ale niestety nasza wspaniała wiosna nie pozwoliła mi na zrobienie takiego zdjęcia; na zdjęciach z lampą wygląda nieco bardziej intensywnie) i raczej ciepły, czego moje dłonie teoretycznie nie lubią, ale z tym tutaj było im całkiem dobrze ;) Pędzelek długi, łatwo nim manewrować. Lakier kryje po dwóch warstwach (jakby się uprzeć to w nagłej potrzebie mógłby dać radę nawet i z jedną grubszą), jest dobrze napigmentowany. Czas schnięcia w porządku. 

Cena to 5,99 zł za 8 ml.

To chyba mój pierwszy lakier z Sensique i muszę przyznać, że zostałam pozytywnie zaskoczona jego jakością :) Lubicie te lakiery? 

42 komentarze:

  1. Kolor ładny, nie przepadam za różem na paznokciach u siebie :) aczkolwiek moja mama też ma ich pełno na swojej półce i może kiedyś się przełamię.

    Sensique jeszcze nie miałam na paznokciach,cenowo ok, może napadnę dziś naturę, bo poszukuję dobrego czerwonego(krwistego) lakieru, polecasz jakiś?

    i i i! może wybiorę się tam do was do Lublina, ewentualnie, następna Twoja i Kajki wizyta w rodzinnym mieście, zbieram zdjęcia i się spotykamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, swojej ulubionej czerwieni nie posiadam, bo trochę się odzwyczaiłam od tego koloru na paznokciach, ale lakiery z tej serii (http://4.bp.blogspot.com/-avP7dbFcHzM/TnnOF2STn8I/AAAAAAAAAPI/CSVsKf5hIrA/s320/_DSC0229.jpg) dobrze kryją, a z tego co pamiętam to i szybko schną :)

      Co do różu to ja też kiedyś za nim nie przepadałam i nawet ciągle tak myślałam do momentu, kiedy zorientowałam się, że to właśnie różowych lakierów mam w swojej kolekcji najwięcej :D

      Ha, to czekam(y) na Twoje przybycie, ja to nie wiem czemu myśmy się nie spotkały w tym tygodniu, jak tyle siedziałyśmy :D nie mogę się doczekać tych zdjęć :D :*

      Usuń
    2. tak to bywa z różowymi lakierami, moja mama ma ich całą półkę w łazience, są chyba aż tak słodkie i ładne, że nie da się im oprzeć :)

      będę miała na baczeniu tą czerwień. dzięki :)

      a tak to właśnie jest im więcej czasu, tym ciężej się spotkać, ale mam nadzieję że uda nam się zobaczyć w najbliższym czasie. :)



      Usuń
  2. Mam niewielkie doświadczenie z Sensique. Ten kolor jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ma śliczny kolor :) ja mam jeden i też jest w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery sa swietne, mam kilka i jestem z kazdego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor :) taki wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeden lakier, kupiony dość dawno i jeszcze O.o go nie użyłam. Ale słyszałam dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek, lubię lakiery z sensuque - szczególnie te z limitowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze lakierów z Sensique na paznokciach ale ten wydaje się być interesujący ;) A ja ostatnio mam jazdę na róże więc może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy :) taki prosiaczkowo-cukierkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) Jest śliczny!! Tak byłam negatywnie nastawiona do tej firmy, ale chyba sięgnę po jakiś ich lakier po raz kolejny. Tym bardziej, że nie są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jak z jego trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten kolor ; ) Niestety u mnie w mieście nie ma tej firmy, więc może jak pojadę gdzieś to znajdę. Recenzja zachęca : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor:) Osobiście lubię te lakiery ostatnio nawet jeden kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. taki trochę barbie pink, ale ja lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam jaśniejszą #157kę- taki baby pink- i jest moim ulubieńcem.
    Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie lakiery z senique utrzymują się tylko 2- 3 dni. ale kolory mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny kolor po dwóch warstwach bajer

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te lakiery :) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię przygaszone róże, ten jest bardzo ładny :) dawno nie kupowałam nic z sensique, muszę się im przyjrzeć przy następnej wizycie w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bardzo lubię lakiery z tej firmy ;) tanie, duzy wybor i jakosc tez nienajgorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny, cukierkowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny, kurna zapomniałam już o takiej marce jak sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Planuje właśnie coś zmalowac w różu! :)
    A Sensique lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki róż. :D Ja z Sensique mam czerwony lakier i jest ok. ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam z nimi styczności, ale kolor mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. całkiem ładny, a takie kolory lubię ale tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowny odcień różu, chyba nigdy nie widziałam ładniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja u siebie mam recenzję niebieskości z sensique, którą jestem zachwycona. Ten lakier też ciekawy i fajny na lato do zwiewnej sukienki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tej firmy mam tylko biały lakier którego używam do końcówek paznokci, ma fajny malutki pędzelek (nie umiem malować tymi szerokimi, które są np. w miss sporty) i chyba nigdy nie zaschnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...