poniedziałek, 18 marca 2013

Wiosno, przybywaj!

Lubię zimę, ale ostatnio mam już jej dosyć. Chciałabym już schować kozaki i grubą kurtkę, które to ostatnio doprowadzają mnie do szału (zwłaszcza kurtka, od której włosy ostatnio zaczęły mi się elektryzować ze zdwojoną siłą), ale studiując w Lublinie chyba nie mogę liczyć na szybki przypływ ciepła i odpływ śniegu z chodników :P 

Na przekór pogodzie wybrałam, wydaje mi się, wiosenne zestawienie kolorów i postanowiłam zaszaleć z ich kombinacją, co z resztą bezczelnie zerżnęłam od Obsession ;> 



Wszystko, co mam na paznokciach:
Eveline Paznokcie Twarde jak diament / Mollon Cosmetics nr 16 Lime green /
Delia, Coral Prosilk nr 137 / top Quick Dry od GR

Czujecie już wiosnę czy nadal musicie się przedzierać przez zaspy śniegu? ;)

53 komentarze:

  1. Super zestawiłaś kolory w swoim mani a zieleń masz zabójczą ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczka z Pepco? ;>
    Piękne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zieleń ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie bezczelnie zerżnęłaś moja Droga :>

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się dobór kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :) esktra połączenie kolorów;p ten limonkowy jest super i genialnie współgra z tym szaro-fioletowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zieleń :) Mam podobną z essense :) A wiosna mogłaby już dawno przyjść :) Zrobiła nam małego psikusa i schowała się na jakiś czas, ale mam nadzieję, ze lada dzień się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie :) Oj tak jeszcze musze przedzierać sie przez zaspy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory, przez chwilę poczułam wiosnę :). Niestety pogoda za oknem nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. prosto a efektownie!
    bardzo lubię taką zieleń: wiosno przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet mi się podoba :) Fajnie wygląda razem z ta zielenią.
    Wiosny nie czuje... własnie zaczęło znowu sypać :p

    OdpowiedzUsuń
  13. czekamy na wiosnę. Już jest bliżej niż dalej :P
    zielony bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie :) do wiosny u mnie daleeeko :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Z taką zielenią jeszcze się nie spotkałam :)
    świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. lakier od Delii zupełnie inaczej wygląda na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej zupełnie inaczej wygląda na tym zdjęciu w buteleczce ;) wina lampy, w rzeczywistości jest szaro-fioletowy

      Usuń
  17. Czuć wiosny jeszcze nie czuję, ale na wiosenne stylizacje paznokci zdecydowanie mam już ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki:) bardszo optymistyczne, szczególnie, że od dziś mają się zacząc u nas snieżyce..:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lime green świetny :D Shrekowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  20. idąc dzisiaj przez miasto poczułam wręcz antywiosnę :<

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie się ze sobą komponują te kolory :) Śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wiosny nie czuję - jak na razie pogoda mnie przytłacza mimo tego iż słońce co róż się pokazuje to temperatura jednak mocno daje w kość i męczy

    a pazur piękny - też te kombinacje od Obssesion mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj z utęsknieniem czekam na wiosnę :D Pozostaje nam żałować, że nie mieszkamy gdzieś, gdzie jest ciepło :D A zielony kolorek lakieru po prostu ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta zieleń jest urocza.
    A wiosna tak jakby bardzo nieśmiało wkraczała do Gdyni - słońce niby świeci, ale zimno jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny jest ten mollon, ubolewam że są tak ciężkie do dostania - nigdy na nie się nie natknęłam u siebie :\ a miałam dwa i są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja zimy nienawidzę! Niech sobie już idzie precz :(
    Fajne zestawienie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne kolorki :D ta zieleń <3 mmm...
    witam serdecznie kolejną lakieromaniaczkę :D
    i oczywiście dodaję do obserwowanych z miłą chęcią...
    Pozdrawiam - Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda:) strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny jest ten zielony kolor. : ) Śliczne pazurki. : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł z tą zamianą, fajnie wyglądają ze sobą te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hihih kolorki cudne.. ale kubek :D <3
    Rewelacja!!
    Kiedy dasz jakieś zdjęcie z twarzą? :D :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba nie mam po co :D :* nie umiem się zbytnio malować, ani tym bardziej tego fotografować, więc pretekstów brak :D

      Usuń
  33. bardzo ladny ksztalt paznokci ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. 700 obserwator wita :D ciekawy blog :D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kubeczek, a właściwie pokaźnych rozmiarów filiżaneczka ;d
    ja już nawet schowałam buty zimowe kiedy swojego czasu było parę dni cieplejszych, a dziś dla urozmaicenia leciało mi wszystko, o różnych stanach skupienia prosto w twarz :c
    miejmy nadzieję, że będzie lepiej, no musi, bo nie ma innej opcji : )

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW! super połączenie kolorów! a ten fioletowy wyjątkowo ładny...
    Pozdrawiam
    http://pomalujmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Eleganckie pazury i fajny kubek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się to zestawienie, zwłaszcza ten świeży zielony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne połączenie kolorów :) taka śliwka z limonką :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świeeeetne... *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Baaaardzo mi się podoba <3 Muszę kiedyś tak pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...