piątek, 23 listopada 2012

Smart Girls Get More nr 134

Dzisiaj coś dla osób lubiących ciemne odcienie na pazurkach ;) Czerń może być różna i dzisiaj właśnie taką niebanalną mam do pokazania. Jest to SGGM nr 134, który można również spotkać pod numerem 95 w tych bardziej kanciastych buteleczkach (w takim wydaniu pokazywała go Oczuchmurność i byłam zaskoczona znalezionym numerkiem na spodzie mojej buteleczki ;)). No ale chyba nie to jest najważniejsze, zapraszam do obejrzenia zdjęć!



z lampą:

w świetle dziennym (trochę mnie poniosło z ustawieniami :D)
Kolor tego lakieru to głęboka czerń wypełniona mnóstwem brokatowych drobinek iskrzących na różne kolory. W buteleczce wydaje się ich być bardzo dużo, na paznokciu ten efekt jest już nieco subtelniejszy, ale mnie zadowala. Lakier do pełnego krycia potrzebuje dwóch grubych lub trzech cienkich warstw. Ja osobiście wolę stosować opcję nr 2, bo wtedy czas schnięcia jest naprawdę szybki. Pędzelek wygodny, a zmywanie bezproblemowe (strasznie byłam tego ciekawa ;)). 

Cena to 4,99 zł za 5,5 ml. Lakiery firmy Smart Girls Get More są do kupienia w Textil Marketach. Mapa tych sklepów znajduje się TUTAJ.
Produkt ten otrzymałam do recenzji, ale zapewniam Was, że nie wpływa to na jej treść.

Lakier bardzo mi się podoba, lubię takie niebanalne czernie. Myślę, że nieraz pomaluję nim paznokcie na jakąś imprezę ;) 

A Wy co o nim myślicie?

Na koniec dodam jeszcze tylko, że ten lakier (między wieloma innymi ;)) można wygrać w moim KONKURSIE - zapraszam Was serdecznie do udziału! :)

23 komentarze:

  1. Śliczny jest :)
    Lubie wszelkie czarne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, uroku dodają mu te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, a tak właściwie połączenie czerni z drobinkami. Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. on jest wspaniały!! strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń nigdy mi się nie znudzi- daje wiele możliwości w stylizacjach, a sama też wygląda świetnie.
    Kojarzy mi się z zimowy gwiaździstym niebem! super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciemne lakiery *_*
    PS Zapraszam na mikołajkowe rozdanie u mnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. takich kolorów przyznam szczerze raczej nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolorek, przez te drobinki jest jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Ostatnio lubię takie ciemne odcienie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Istne rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, niby zwykłe drobinki, a ile zyskuje zwykła czerń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam lakier ale u mnie wystarfczy jedna grubsza warstwa albo dwie cienkie do pełnego krycia.. hmm nie wiem od czego to zależy.. może jakaś inna partia

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście idealny na imprezy. Coraz częściej czytam o tych lakierach i myślę, że chyba musiałabym znaleźć jakiś sklepik z nimi i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba!!!
    Własnie sprawdzam, czy mam ten sklep gdzieś blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym lakierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolor jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...