niedziela, 16 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish: shimmer

Zmieniłam delikatnie avatar, powoli przymierzam się do zmiany nagłówka i ogólnego wyglądu bloga. Nadszedł ten czas, że aktualny wygląd mi się troszkę znudził i potrzebuję zmiany, ale spoko, jeszcze trochę pobędzie tu po staremu, bo na takie rewolucje przyjdzie pora po moim powrocie z gór. No właśnie, znów mnie nie będzie, ale nie pozwolę, żeby mój blog się kurzył ;) przygotuję kilka zapasowych postów, ale nie jestem pewna czy wyrobię się z perłowym/metalicznym wykończeniem projektu. 

Lakier jakiego użyłam to Mollon - 6 Metallic Ruby. Jeszcze go tutaj nie pokazywałam, ale na pewno to zrobię, bo jest piękny. Ma wyjątkowo sporych rozmiarów drobinki i jest ich naprawdę dużo. W sumie to nie jest lakier z shimmerem. To jest shimmer z lakierem ;) Na to poszedł stempelek z płytki BM - 222. Dawno nie nosiłam ciemniejszych kolorów i nadal nie mam do nich przekonania (mimo, że jesień tuż tuż). Ciekawe kiedy mi przejdzie ;) A Wy wracacie już do ciemniejszych barw na paznokciach po lecie? 


Pazurki te zostały wykonane w ramach akcji:

Życzcie mi dobrej pogody, bo w górach bez niej ani rusz. Następnym razem odezwę się tutaj do Was "z automatu" ;) 

44 komentarze:

  1. bardzo fajnie się prezentuje :)

    co do kolorów - ja tam noszę co mi się akurat spodoba bez względu na porę roku aktualnie panującą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale ostatnio totalnie nie mam ochoty na ciemne paznokcie. Po prostu jakoś mi się odwidziały :D Ale z drugiej strony kiedy będę malować paznokcie szaro-burymi lakierami? :D

      Usuń
  2. Ładnie:) Ja wątpię żeby na moich paznokciach pojawił się jakiś neon. Jednak jak pogoda robi się gorsza, jest szaro i jesiennie to nie mam ochoty na letnie barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie mam bordowy na pazurkach, więc weszłam już w ten jesienny nastrój ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor podoba mi się bardzo :) Stempelek też super :) jakiego lakieru używasz do stempelków ? jakiegoś specjalnego czy zwykłego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat jest to lakier do stempelków z Essence, ale nowe lakiery z Golden Rose (seria rich colour) świetnie nadają się do stempli :) Generalnie lakiery nie muszą być "specjalne" - jeśli tylko mają odpowiednią konsystencję i pigmentację to będą się nadawały. Po prostu trzeba sprawdzać, które ładnie się odbijają ;)

      Usuń
  5. Ja powoli przygotowuję się do jesieni, jednak jeszcze szalony niebieski gości na moich pazurach ;)
    Piękny mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak jak zwykle nie przepadam za czerwienią, tak tą już uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu.
    Kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten lakier:D
    Gdy za oknem już tak szaro-buro to aż się prosi o przegląd lakierów i wybór tych bardziej stonowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli zaczynam się rozglądać za ciemniejszymi lakierami chociaż pastele to mi się nigdy nie znudzą.
    Piękny mani, czerwień i ten motylek - myślałam, że to naklejka wodna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Przypomniałaś mi, jak dawno nie nosiłam czerwieni :) Muszę wrócić do Ruby Pumps :>
    Jestem szalenie ciekawa tych blogowych zmian ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w sumie chyba taki odpowiednik Ruby Pumps, nie? ;> nie mam porównania z oryginałem, ale patrząc po zdjęciach to są podobne :)

      i oj sama jestem ciekawa tych zmian... ;>

      Usuń
  11. W Lewiatanie była ta śmietanka BingoSpa? O wow, dziękuję za informację :* Też mam Lewiatana na osiedlu, ale prawie tam nie zaglądam. Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna, soczysta czerwień:) Takiego odcienia brakuje w mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ten kolor i ten shimmer cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał :DD ae to pięknie wygąda :DD Cudnie to wszystko się mieni (;

    Ejndzel powiedz mi , skąd jesteś?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Radomia, studiuję w Lublinie ;) a czemu pytasz? :>

      Usuń
  15. ładny kolor, lubię czerwienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny mani. Fajnie, że ograniczyłaś się z motylkiem do jednego pazurka. Dobrze to wygląda jako całość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o, może też pomaluję dzisiaj na czerwono. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten piękny czerwony lakier przypomina mi nieco lakier z OPI santa claus? czy coś takiego :) który ostatnio widziałam za 15-20 zł i zastanawiałam się czy nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny lakier. Mam trochę podobny,m ale czerwień nie jest tak jaskrawa. Śliczny jest ten motylek;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne są! kolor i motylek rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. przypomina jaskrawszą wersję mojej ali's z opi :) przesyłam sweet ciasteczko u mnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci udanego wyjazdu, a paznokcie są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy kolor, świeży i jak dla mnie bardzo letni:) a ten motylek to w ogóle dodaje słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kolor :-)
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga .
    Obserwuję wpisy non stop i dużo się przy tym uczę.
    Sama zaczynam więc to dobra alternatywa dla moich przyszłych poczynań .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba mam podobny kolorek z Essence. Ale generalnie też już powoli przenoszę się na bardziej jesienne kolory... Niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja narazie "lecę" na jasnych kolorach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam bardzo podobny lakier z Essence;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Otagowałam Cię So Sweet Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sama rzadko noszę czerwony lakier,to dlatego że zawszę pomaluje sobie skórki i wygląda to jakby krwawiły ze wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja po energetycznych różach teraz przerzuciłam się na nudziaki (znowuż!)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam wielki podziw dla dziewczyn,które tak Jak Ty,potrafią wyczarować takie cuda !
    Będę zaglądać częściej ;*
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kolor i jak się mieni <3. Ja póki co miksuję, trochę ciemniejszych kolorów, trochę klasyków, a raz na jakiś czas jeszcze wrzucam pastele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...