niedziela, 12 sierpnia 2012

Paznokciowy Projekt Finish

Meanwhile, on my nails:

:D no dobra, tak serio to mam odżywkę, bo chcę dać odpocząć paznokciom, ostatnio sporo przeszły i muszą dojść do siebie. No ale żeby się zbytnio nie rozleniwić postanowiłam przyłączyć się do Paznokciowego Projektu Finish, którego pomysłodawczynią jest Kamila.
Zapisywać się można do 16 sierpnia, a projekt rusza z dniem 20 sierpnia.

Szczegóły TUTAJ.


Zapraszam wszystkie Was do zabawy, jak wiadomo przy takich projektach - im nas będzie więcej, tym lepiej :)!

12 komentarzy:

  1. Tym krzakiem mnie rozwaliłaś na miejscu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią pooglądam Twoje prace, janie dołącze bo nie mam matowego lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz możliwości wzięcia udziału w którymś z tygodni to nie musisz (przecież to zabawa, a nie obowiązek!); ja nie wezmę udziału w tygodniu nr 6 - nie lubię pękaczy, więc takich nie posiadam :>

      Usuń
  3. Super, z niecierpliwością będę czekać na Twoje manicure w każdym tygodniu :) Jestem ciekawa, co zmalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoje propozycje!:D
    Tez mam problem z paznokciami - znów:(

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie będę miała, co oglądać:D Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy z niecierpliwością na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoich ostatnio nie maluje :( sa w fatalnym stanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie będę oglądać twoje paznokcie, ale sama do akcji nie dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię oglądać paznokcie, które robią blogerki w ramach jakiegoś projektu:)
    ja niestety nie mam aż takich zdolności manulanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...