poniedziałek, 14 maja 2012

Zezowata Arielka

Nie wszystko zawsze wychodzi jakbyśmy tego chcieli, ale nie ma się czego wstydzić - w końcu człowiek uczy się na błędach ;)

W myśl tej zasady postanowiłam Wam pokazać mój nieudany mani, który przygotowałam z myślą o księżniczkowym konkursie u Iwillbethereonly4u (mani oczywiście został przeze mnie zdyskwalifikowany ;P).
Że Arielka to chyba widać... że ma zeza... chyba też. Niestety, ale moim błędem było namalowanie jej za małej, co uniemożliwiło mi wykonanie znośnie wyglądających szczegółów twarzy.

Jestem przygotowana na lincz, nie żałujcie sobie XD

Lakiery, których użyłamHean Mega Colour nr 433,  Essence 04 Ice eyes baby + farbki akrylowe

47 komentarzy:

  1. Ej ładne jest! Min sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej bo zaraz zacznę żałować, że jej jednak nie wysłałam ^^" nie no i tak nie zrobiłam zdjęcia z konkursową karteczką XD więc po ptokach.

      Usuń
  2. ej tam od razu zezowata;)fajna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty od niej chcesz ??? Fajna jest !!! Mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet takiej zezowatej Arielki bym nie umiała stworzyć więc wiesz :) nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się podoba i tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, ja bym z pewnością czegoś takiego nie namalowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam oj tam:) I tak jak dla mnie mani wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiego zeza? to po prostu jest forma ekspresji w duchu kubizmu objawiająca uwielbienie dla oczu, którym staje na przeszkodzie ekspansywna grzywka. ;)
    wzorek jest uroczy. <3
    pozdrawiam fioletowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również jestem na tak, fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł fajny :) Trening czyni mistrza, więc trenuj, a wyjdzie Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Arielka jest urocza, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, ile tu musiało być pracy

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wcale nie taka zezowata :) śliczna jest podoba mi się bardzo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda, nie wiem czego Ty od niej chcesz :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama Arielka może nie wyszła szczegółowo ale pomysł miałaś rewelacyjny! Od razu widać,że to Arielka jest a to już duży plus. Poza tym te frenczowe ogony są rewelacyjne!!! Extra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na ogony nie jest niestety mój ;P kiedyś widziałam podobne "frencze" w czeluściach internetu :)

      dziękuję :*

      Usuń
  16. zeza nie ma tylko małe oka ale jest naprawdę pomysłowy mani!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też nie widzę zeza. nie stwarzaj problemów. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. A według mnie jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj tam, mi się Arielka podoba. W ogóle genialny pomysł na manicure!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepsza od oryginału, co Ty chcesz?! :-D Bardzo fajny pomysł, brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tam zezowata - przeciez nikt nie rodzi się idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalejesz.. ;)
    Żałuję, że ja na takie odważne i śmieszne mani nie mogę juz sobie pozwolić..

    OdpowiedzUsuń
  23. mega! moja ulubiona bajka z dzieciństwa. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. heh... dorysuj Arielce okulary korygujące i będzie dobrze ;D Ale pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, jestem pod coraz większym wrażeniem Twoich malowanych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysł super i wykonanie także:) Od razu widać, że to Arielka!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja Arielka jest urocza :) Nawet z zezem zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabawne :D
    Ale pomysł z ogonkami super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...