wtorek, 6 marca 2012

TAG: U spowiedzi, czyli moje kosmetyczne grzeszki

Przychodzę dzisiaj do Was z małą spowiedzią kosmetyczną :>
do zabawy zostałam zaproszona przez Zielone Serduszko, której za to bardzo dziękuję! :*

Ta zabawa nie ma chyba swojego oficjalnego obrazka,
bo wszędzie widziałam różne - tak więc przedstawiam Wam mroczną wersję mojego avatara ]:->

Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę innym blogerkom.


CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Najdroższymi kosmetykami jakie posiadam są perfumy (Christina Aguilera, Christina Aguilera by night, Bruno Banani about women), ale nie kupiłam ich sama - są to prezenty pod choinkę/na urodziny. Najtańszy kosmetyk jaki posiadam to pewnie jakiś lakier do paznokci - myślę, że za ok. 3 zł (no i jeszcze maseczki do twarzy z Ziaji za... 1,79zł? :D) 

GNIEW
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Zdecydowanie nienawidzę lakierów do paznokci, które słabo kryją (czyli potrzebują więcej niż dwóch warstw) i schną i schną i schną w nieskończoność... brrr :D Nienawidzę też kremów do twarzy, po których jestem tłusta i się świecę. 
Najtrudniejszy do zdobycia? Hmmm, chyba na żaden tak zażarcie nie polowałam ;)
OBŻARSTWO
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?

Nie zjadam kosmetyków! Ewentualnie czasem niekontrolowanie pomadki (:D) i w tej kategorii wygrywa lip smacker o smaku fanty ;)) 
Jeśli chodzi o zapachy to uwielbiam kawowy żel pod prysznic z Yves Rocher, tak samo kochany jak znienawidzony peeling o zapachu białej czekolady i wanilii z Isany, Antycellulitowe masło do ciała waniliowo - pomarańczowe z DAX i... mogłabym tak pewnie długo wymieniać... ;)) 

LENISTWO
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
 

Niestety jestem leniwa jeśli chodzi o peelingowanie ciała i używanie odżywek do włosów. Najczęściej po prostu o tym zapominam, ale bywa i tak, że pamiętam ale zwyczajnie mi się nie chce ^^

DUMA
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Pianka do golenia :D, tusz do rzęs + kredka do oczu lub eye liner, no i oczywiście puder matujący (taaak, mam tłustą cerę i świecąca się twarz to coś, co zdecydowanie odejmuje mi pewności siebie)


POŻĄDANIE
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej? 

Pasja, poczucie humoru, opiekuńczość, szeroko rozumiana męskość ;) 

ZAZDROŚĆ
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

W prezencie to chyba wszystko lubię dostawać ;))  Lubię też dostawać prezenty, które sama sobie wybiorę (np. ww. wspomniane perfumy). 


Do dalszej zabawy zapraszam:
oraz wszystkie te z Was, które macie ochotę się wyspowiadać :D

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że odpowiedziałaś :) zapomniałam o tym u siebie, ale lakierów schnących w nieskończoność też nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się spowiadałam, Tobie udzielam rozgrzeszenia xD z wieloma punktami się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z odżywkami do włosów też mam problem, szczegolnie tymi, ktore trzeba koniecznie spłukiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zostałam otagowana, ale jakoś się nie mogę za to zabrać ;/ pomadka do ust o smaku fanty ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam ją w zakładce wymianka ;)
      i wspominałam o niej tu http://littlebird92.blogspot.com/2011/10/pomadkowy-post.html :D

      Usuń
  5. ojej dziękuje, jutro biorę sie za napisanie postu w tym temacie. Zapraszam do siebie Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Kochana postaram się dpowiedzieć na tag :)
    tylko ostatnio kiepsko z czeasem

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za oTAGowanie ;) Właśnie odpowiedziałam ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...