niedziela, 1 stycznia 2012

miss selene nr 150

Witam w 2012 roku :>
Jak Wam minął Sylwester? Mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście i przywitałyście Nowy Rok z uśmiechem i radością :)
Ja byłam na domówce u kolegi i było naprawdę super, dawno się tak nie wytańczyłam! 

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który stanowił bazę pod "blue addicted" od essence o którym w najbliższym poście :) to połączenie było moim sylwestrowym nie-szaleństwem, bo niestety nie miałam czasu na wykonanie czegoś bardziej wymagającego.

 z lampą:


 w sztucznym świetle:

 w dziennym świetle:


Lakier ma śliczny niebieski, a właściwie czasem turkusowy kolor. Pięknie się mieni, ma w sobie mnóstwo malutkich drobinek. Na paznokciach mam dwie warstwy i myślę, że tyle wystarczy. Chociaż gdybym go miała nosić solo to może dodałabym i trzecią. Konsystencja lakieru jest w porządku (mimo, że mam go już bardzo długo), pędzelek nie sprawiał mi problemów, ale wiem, że nie wszyscy go lubią (mały i krótki). Czas schnięcia raczej szybki. :)

_______

Na koniec moje Sylwestrowe włosy (które na co dzień są proste jak druty) zrobione na papilotach z gazet :>
(nie zwracajcie uwagi na krzywo przypiętą kokardkę, dopiero po zrobieniu tego zdjęcia to zobaczyłam i poprawiłam, a nie było już czasu na zrobienie nowego :D no i te dziwne kolory i w ogóle dziwne zdjęcie :D)


A teraz uciekam dalej odsypiać wczorajszą noc! :)

16 komentarzy:

  1. ładny kolor lakiery, a włosów zazdroszczę, co za długość!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! :)
    a loki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor lakieru, ale włosy! Oszałamiające! W porównaniu z Tobą to właściwie jestem łysa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek piekny ;))
    Wlosy. .wlosy boskie, nie dosc, ze takie swietne loki to jeszcze ta dlugosc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna fryzurka :)
    Sylwester u mnie jak najbardziej był udany i też musze odespać ;)

    +podoba mi się lakier !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne loki, a do tego ta długość- tylko pozazdrościć:)
    U mnie Sylwester minął również bardzo przyjemnie, miejmy nadzieję, że cały rok taki będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że jakoś nieszczególnie przepadam za niebieskim na paznokciach to muszę przyznać, że ten jest wyjątkowo piękny, szczególnie na ostatnim zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek tego lakieru i fajna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy kolor lakieru no i te włosy, rewelacja:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolor:)
    uwielbiam lokiii :))

    OdpowiedzUsuń
  11. na dwóch środkowych zdjęciach najbardziej podoba mi się odcień lakieru :) a włosy masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny lekierek (trudno to maleństwo lakierem nazwać XD) :]

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki a włosy - tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tych lakierów z miss selene mam z 25? :D Śliczne włoski ! Ja wyprostowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję w imieniu włosów za wszystkie komplementy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...