środa, 21 września 2011

Virtual Fruit COCKTAIL vinylmania nr 145 "strawberry kiss"

Spisałam do tytułu posta wszystko co się dało ;>

Lakier kupiła moja mama, ale to nie znaczy, że mam zakaz używania go.
Jest przegenialny!


Dlaczego napisałam, że ten lakier jest przegenialny? Bo jest!
Mam na paznokciach jedną warstwę, co już jest ogromnym plusem. Na dodatek maluje się nim bardzo wygodnie, jego konsystencja jest idealna, nie rozlewa się, tylko przyjemnie rozprowadza jak masełko na paznokciu ;) (oczywiście nie mam na myśli tego, że ma konsystencję jak masło!) Pędzelek - lekko spłaszczony bez żadnych problemów pokrywa paznokcie pięknym, krwisto-truskawkowym kolorem (krwisto-truskawkowy? dziwnie to brzmi, wiem. Zawarłam nazwę truskawki ze względu na nazwę tego koloru ;) ale dla mnie jest to po prostu piękna, krwista czerwień).
Nie wiem jak z dostępnością, cena to około 10 zł.  

Minusem jest to, że pozostawiony bez top coata może zostawić rysy na ścianach ;< 

Ale i tak zdecydowanie go polecam!

__________
Robię się coraz zdrowsza, ale nad morze już nie pojadę :(

Muszę się jeszcze pochwalić ciemnośliwkowym lakierem z essence, który kupiłam w promocji, za 4,99 zł! :) 

KLIK!

12 komentarzy:

  1. Prześliczna czerwień, śliwka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyczna czerwień :) A też kupiłam identyczny odcień tego z essence i też po promocujnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam swoją ulubioną czerwień z Rimmela, ale ta też zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwone lakiery do paznokci :) mam chyba 4 różnych firm :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam w zwykłym sklepie wielobranżowym ;) ale w drogerii też dostaniesz pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czerwień :))

    P.S. He he - mnie tez ta cena powaliła, ale muszę przyznać, że jakościowo są dość dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie brakuje mi tego lakieru do kolekcji ale mam już dwa czerwone i nie wiem czy go dokupię.faktycznie veet strasznie śmierdzi nie wiem czym to spowodowane

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna warstwa i taki świetny kolor? wow ! ;) i okazje trafiłaś z tym śliwkowym za 4,99 szczęściara :D

    Kurczę, weszłam tam i probowalam to sprawdzic, ale tez nie wiem. Napisze do nich. Jak dadzą odpowiedź to Cię poinformuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czerwień i jeszcze to genialne krycie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A co do fimo to przyklejam je na top coat, ale lakier bezbarwny też będzie ok. Klejem nie ma co niszczyć pazurków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...